dag 06-10 senaste låtarna på min spotify lista..

Idag ska det egentligen vara "dag 06-en före och efter bild när jag fixar mitt hår" men eftersom håret inte direkt är fixat under morgonen när jag jobbar så sparar jag den till nån gång jag faktiskt gjort håret fint haha. Så idag får det bli morgondagens istället. 
 
Jag antar då att det är dom 10 senaste låtarna jag har lagt till på listan inte vilka jag lyssnade på? Äh vi kör på det, då är det dom här (har ju flera listor men tar en av dom rakt av bara så kanske inte är exakt dom senaste men men): 
 
1. Retrograde- James Blake
2. The lady is risen- Johnny Flynn
3. Shot at the night- The Killers
4. Just a picture-Hares
5. Luckiest girl- Vinsten
6. Another love- Tom Odell
7. Hey brother- Avicii
8. 2013- Arctic Monkeys
9. Snap out of it- Arctic Monkeys
10. Mad sounds- Arctic Monkeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0