dag 01- en bild på mig + 10 fakta om mig själv..

Vi börjar med bilden på mig själv då! Här är jag: Ellinor, 20 vårar och några månader.
 
10 Fakta
1. Jag hatar te (förutom bubbelte som jag upptäckte i London)
2. Jag fick nyligen reda på att jag är 165cm lång och inte 170 som jag länge trott.
3. Jag har en tatuering på ryggen. Vill ha många många fler!
 
4. Är egentligen brunett (nähää)
5. Jag äter alltid bullar genom att "snurra" upp dom och äter bit för bit tills jag kommer till mitten. 
6. Jag har en dålig vana av att bita på naglarna. Men nu har jag faktiskt varit duktig!
 
7. Jag älskar messmör (gammaldags)
8. Jag går ofta på loppis/second hands
9. En stor "idol" för mig är John Lennon
10. Jag äger bara svarta strumpor (förutom mina raggsockor)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0