däck..

Det hände en ganska rolig grej imorse på Vianor när jag skulle moppa ute i entrén, låt mig sätta upp en bild för er hur det ser ut. Det sitter en ensam man (cirka 40 år) i soffan och är djupt försjunken i en tidning, från verkstaden kommer en smutsig kille gående och stannar framför mannen.
 
V=Verkstadskillen
M=Mannen
 
V- Vill du veta statusen på dina däck?
M- Jag vet inte om jag vågar det. 
V- Jo det är ju så att..sen säger han massa sånt som jag inte förstår men jag fattar att det är dåligt..så det ser inte så bra ut. 
M- Nä jag förstår det, hur tycker du att vi ska göra då?
V- Ja det är inte så mycket att göra, du kan fortsätta åka med däcken om du vill men närsomhelst kan det gå fel om du inte fixar det. 
 
Vid det här laget har jag moppat iväg mig för långt bort för att höra resten men jag tyckte att det lät precis som på ett sjukhus och att det var en läkare som opererade på någon typ haha, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0