torsdag..

Är nyss hemkommen efter en supertorsdagkväll med Linn! 
Hela poängen med att vi skulle träffas var ju för att vi skulle äta ute och det blev på George där vi tog varsin sallad. Jag tog en med parma och mozzarella, den var god men kände att det saknades lite sås (vi svenskar älskar vår sås)
...så i brist på annat så gick jag ner och hällde upp vitlökssås i ett glas haha.
Till efterrrätt så delade vi på en vitchokladtårta, gudomlig! 
När vi kände oss klara där gick vi till racken istället för att dricka lite gott. På vägen dit såg jag att dom börjat tända lyktorna i träden och jag tycker dom är så fula! Det skulle kunna vara jättefint men nu är det mer som att någon bara slängt på dom utan att bry sig om hur det blev. 
Väl där köpte Linn en stor stark och jag höll mig till godaste cidern ever (jordgubb/lime). Men eftersom vi båda har jobb tidigt imorgon fick vi slita oss från den tomma lokalen. Mot slutet kom det visserligen några men när vi kom dit var vi verkligen dom enda där haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0