gårdagen..

Hej! Jag vet att jag missade en dag på listan igår men oroa er inte för den kommer idag plus dagens. Jag var hos Linn igår därför blev det inget, hon har ju skaffat egen lägenhet och allt så var ju tvungen att titta förbi. Vi eller hon snarare gjorde en supergod middag med kyckling,klyftpotatis,morötter,sallad och bea! Jag bidrog med efterrätt i form av kladdkaka, efter maten blev det film och tacochips med ostsmak som snacks. Jag hade också mosat lite avokado till en halv guacemole (stavning?) eftersom jag inte hade nåt annat i. Jag försökte få Linn att äta den också men icke, hon fick bara kvälningar haha. 
 
Vi tog en sen promenad med hennes hund och alla tre sprang runt hundgården och lekte så det måste ha sett konstigt ut för den som gått förbi, men vi hade kul! Vi förflyttade oss sen till sängen och kollade på film tills vi somnade och nu några timmar senare sitter jag på jobbet skriver ihop det här lite snabbt. Har bara tre hemstäd idag men den första är på 4 timmar så blir en "lång" dag ändå. Nä nu ska jag återgå till att skrubba toalett 2/3, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0