dag 27- hur jag firar julafton..

Jag firar faktiskt två jular så blir väl "hur jag firar mina julaftnar". Mina föräldrar är inte skilda eller så utan först så är det lilla julafton med Sandra och numera Oskar också, den brukar infalla någon gång under december och är alltid lika kul! Vi har julklappsutdelning, julbord, någon form av julträd, julbak,julmusik,jultv, you name it! Den 24 december är det då riktiga julafton den är alltid olika, vissa år åker vi ner till Elisabeth och Andreas, andra är vi kvar hemma. Jag vet inte riktigt hur jag kommer göra i år faktiskt, men anyway så är det i stort sätt lika på julafton som på lilla julafton bara MER av allt (då kollar vi på Kalle Anka också såklart). 
 
Så här har "julgranen" sett ut de senaste tre åren, vi får väl se hur årets kommer bli haha
2010
2011
2012
 
2013?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0