sommarkväll..

Ja som jag skrev sist så skulle jag iväg och vara social. Träffade Astrid och vi åkte ner på stan och kollade in den tredje sommarkväll onsdagen!
 
 
Klädde upp mig lite och begav mig ut
 
 
Det fanns roliga karuseller,lotter,chokladhjul, stånd med fula kläder/kepsar/solglasögon/ballonger och massa godisstånd
Dom här såg särskilt roliga ut!
 
 
Inne kunde man sjunga karaoke och en liten tjej sjöng en väldigt fin version av lilla snigel haha
 
 
 
Jag var hungrig så vi gick och köpte varsin Subwaymacka och de enda lediga sittplatserna på torget var bakom den här, ja vi kunde ha satt oss någon annanstans men vi ville iallafall höra det som pågick på stora scenen. Jag delade tydligen också en cola med Elin, men jag kände mig självisk så drack upp hela själv! 
 
 
Vi kände oss sugna på något gött sen så vi köpte tre stycken remmar och delade på, alla tre var sura smaker (sur smultron/sur äpple/sur annanas)
 
 
På scenen stod en kille och gjorde en massa trolleritrick men slängde också in "roliga" skämt/gåtor. 
Jag och Astrid var förmodligen dom enda som skrattade genuint.
 
 
När vi kände oss klara på stan åkte vi till maxi för jag behövde köpa mjölk och blev skyldig Astrid en krona så betalade tillbaka den genom att köpa ett tuggummi åt henne haha. Nu sitter jag på baksidan och skriver och lyssnar på stämmningsfull musik, ska in snart för nu är solen helt borta och börjar bli lite kyligt faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0