efterlyses..

Just dom här skorna har jag tittat på förut många gånger, förra året så gick dom åt så jevla fort så hann knappt tänka på om jag ville ha dom innan min storlek var helt slut. I år så tänkte jag bida min tid för visste att dom skulle hamna på rea efter ett tag. Men när jag förra veckan såg att det bara fanns 1 par kvar av min storlek vågade jag inte vänta längre, provade ena och det kändes och såg bra ut så bestämde mig för att köpa dom (trodde jag ja). Den sko jag provade som var en 39, den andra (enda) skon som fanns kvar var en 36..
Nåt smartskaft har alltså tagit en 36a och en 39a med sig hem. Nu har jag gått nästan varje dag och kollat om rätt sko har kommit tillbaka men icke. Bittert att se den där nu också på rea utan att kunna göra något åt det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0