tjejerna..

God eftermiddag, jag har precis vaknat från min långa powernap som började vid typ ett. Var verkligen helt förstörd imorse på bion och Malin var precis likadan haha. Fick gå en bit med cykeln imorse också för precis innan nedförsbacken vid kristinaplan så kände jag helt plötsligt ur all luft bara försvann från däcket, ja det var ju punktering såklart. Ingen bra start på dagen med andra ord. 
 
Men nu till något mycket roligare! Igår så skulle jag ju till Natali för en slags kombonerad "inflyttningsfest/välkommen hem Ida fest/välkommen hem astrid fest/vi vill bara ha fest" och det blev en succé måste jag säga. Roliga spel körde vi och jag måste ju skryta med att jag och Ida kunde svara på frågan (vi körde frågesport) "Vad heter fjärde bokstaven i grekiska alfabetet?". Vi gick igenom alla vi kunde och i sista sekund slängde Ida ur sig DELTA, och det var ju rätt svar! Lite nördigt men vafan vi svarade ju rätt haha. Hursom så var det gött att träffa alla igen och vi hade en superbra kväll som obligatoriskt avslutades på donken med en cheeseburgare. 
 
Hela gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0