rolf..

Vi skulle ju gå på teater när jag kom i fredags och det började bra med öl i baren innan och när vi gick in så trodde jag ändå att den skulle vara lyckad. Den var sämst, vi gick i pausen haha. Det har hänt en gång innan att vi har gått och det var när vi såg Mefisto, den var konstig och den här var dryg. 
 
Hursom så hoppar vi direkt till lördag förmiddag nu och då åkte vi till rödan och köpte julpynt och sen vidare till Willys för att köpa all julmat! Det blev en hel del och när vi kom hem så klädde vi granen och la dit alla paketen. 
Så fin!
Sen höll vi till i köket och gjorde julgodis och bakade. Jag var otroligt fokuserad under upphällningen av knäck!
Det blir lite stökigt när man bakar haha
Så himla goda!
När vi var klara med allt så spelade vi olika spel och drack julmust
 
Igår började vi dagen med julfrukost och första avsnittet på julkalendern! Sen gick jag och Sandra till domkyrkan för att enligt traditionen vara med på första advent gudstjänsten. Lika trevligt varje år! Resten av dagen var exakt lika som riktiga julafton, en enda lång väntan på att få öppna julklapparna haha. Vi kollade norska julkalendern "Jul på månetoppen" för att fördriva tiden, love it! 
 
Men vi gjorde mat och åt tills alla satt med varsin tomtemage.
Sen blev det glögg och göttigheter. 
Första advent
Ja och nu hoppar vi fram några timmar för här har vi redan delat ut alla klapparna och öppnat dom. 
Försökte ta lite fina bilder på paret men att få båda att sitta still samtidigt var ju inte så lätt..
Tillslut så lyckades jag få till en riktigt fin! Söta dom där två
Just ja, jag har ju min äckeltomte knut så jag gav Sandra och Oskar äckeltomten Rolf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0