bio..

Skönt att sluta tidigt idag när det är så mycket kvar att göra inför morgondagen. Inte stora grejer men lite småfix och sånt där som hör till. Blev avsläppt på stan av chefen och tänkte att jag skulle gå in på nian och kolla lite men efter 10 minuter fick jag panik för att det var så mycket folk haha. Sitter inne på friskis nu och väntar på att mamma ska spinna klart så vi kan åka hem. 
 
Jo! Jag var ju på bio igår, såg andra delen av The Hobbit med Astrid. SÅ bra! Det var bara en liten "sidostory"  som jag tyckte var onödig och lite irriterande men i helhet så var den som sagt riktigt bra. Jag fick se min babe in action igen så jag var nöjd redan där och Astrid blev väldigt nöjd när Orlando Bloom dök upp haha. Nu måste man bara vänta 1 år till innan sista kommer ut..VILL SE DEN NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0