städstress..

Vill bara skriva lite snabbt om en städning jag hade idag. Nytt ställe aldrig varit där förut , chefen sa att det var extra viktigt att det blev bra och att kunderna blev nöjda. Det här var en 4 timmars städning och under dom 4 timmarna så kötta jag verkligen för att hinna klart med allt, det blev som en grundstädning för det var mycket som inte hade blivit gjort på länge och då tar det lite längre tid än om man regelbundet är där och håller efter om ni förstår vad jag menar. Hursom så när jag gick därifrån så kändes det inte alls bra, kändes som att jag inte hade gjort allt så bra och noga som jag kanske hade velat eller borde ha gjort. När vi satt och åt sen fick jag ett sms från chefen och han sa att dom som bodde där var jättenöjda med städningen och då kände jag mig lugn igen. Det var värt all slit och stress nu i efterhand för det blev ju bra trots allt. Nästa gång jag kommer dit kommer det nog vara mycket lugnare för jag vet nu precis vad som behöver göras och hur lång tid det kommer ta, första gången så upptäcker man det lite under tiden man håller på och allt går ju ofta lite långsammare första gången man gör något nytt (eller i det här fallet är på ett nytt ställe). Dagen började alltså inte alls bra men nu mot slutet så har den varit superb. Go natt på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0