showbiz..

Herregud, ligger och kollar på nån MTV gala och är röda mattan nu med en massa kändisar och folk jag antar är mer kända där för jag har då ingen koll på vilka det är. Stör mig på att vissa dom intervjuar känns så falska och tillgjorda, dom pratar ju som att någon står med en skylt bakom kameran där varenda liten mening står uppskriven. En tjej stod hela intervjun med handen i luften och vinkade som att hon vore drottning eller nåt, varför tänker jag bara?. Kanske det är så här det ska vara på galor och jag har bara inte fattat det, då är det ju jag som är idioten som inte förstår mig på showbiz haha. Nä nu får det räcka med tv för ikväll, ska försöka ta igen lite sömn inför morgondagen (ännu en helg på sf) så goder natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0