juice..

Idag när all städning var klar så åkte jag hem en sväng och fräschade upp mig lite innan jag mötte Hannah och Ida på stan (vill ju inte stinka rengöringsmedel och svinto liksom). Vi gick och åt på bakfickan och den här gången tog jag en pizza med mozzarella och basilika på, åh så gott det var. 

När vi sagt hejdå sen så cyklade jag till maxi, var sjukt sugen på juice men kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha! Den med jordgubb tog jag bort ganska snabbt visserligen men stod länge och velade mellan päron och passionfrukt/mango. Det blev tillslut päron men hade nog varit godare med äpple, eller nej tranbärsjuice var det längesedan jag drack! Hade en period på Töväder då det var många vändor till coop i veckan och ett tag var det tomt på hyllan och jag blev lika besviken varje gång dom inte hade fyllt på. Måste se till att köpa hem det nu haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0