fredag..

Nu är vi hemma igen från vår campinghelg! Har varit så sjukt roligt och om jag kunde så hade jag gärna stannat en vecka men jobbet kallar så hade inte så mycket val än att sätta mig på tåget hem igen. Men nu ska ni få lite roliga bilder från helgen. Kan ju börja från början på fredag. 
 
Regnade under hela tågresan så gick ju inte att se ut så bra direkt. Vi fick underhålla oss själva helt enkelt under två timmar.
När vi kom fram handlade vi gott på det lilla ica som fanns där och först tänkte vi plocka godis i dom små påsarna men det blev en stor i slutändan haha
Sen skulle det flyttas husvagn! Den stod först mitt i leran så vi flyttade upp den till en gräsplätt men ändå nära ett garage så vi fick in ström.
Regnet fortsatte resten av dagen så vi höll oss inne och gjorde mat för båda var svinhungriga.
Det blev ett litet uppehåll mot kvällen så vi gick till en liten strand och gjorde ett halvhjärtat försök att bada men blev bara halva kroppen, regnade ännu mer sen så blev ändå blöt.
 Sista vi gjorde i fredags var att kolla på filmen Jumanji. Längesedan jag såg den så hade glömt att jag tycker den är riktigt bra haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0